基于出租车用户出行的功能区识别
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刘菊, 许珺, 蔡玲, 孟斌, 裴韬
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Identifying Functional Regions Based on the Spatio-temporal Pattern of Taxi Trajectories
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LIU Ju,XU Jun,CAI Ling,MENG Bin,PEI Tao
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表2 上车张量分解的核心张量 |
Tab. 2 The core tensor of Os |
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| 早高峰模式 | 日间模式 | 晚高峰模式 | 夜间模式 | | 工作日 | 休息日 | 工作日 | 休息日 | 工作日 | 休息日 | 工作日 | 休息日 | O1 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.162 0 | 0.280 4 | 0.000 0 | 0.000 0 | O2 | 0.048 6 | 0.000 0 | 0.219 3 | 0.000 0 | 0.215 4 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.071 0 | O3 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.334 7 | 0.146 4 | O4 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.363 1 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | O5 | 0.366 9 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | O6 | 0.000 0 | 0.272 5 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | O7 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.004 6 | 0.000 0 | 0.372 5 | 0.000 0 | 0.011 6 | 0.000 0 | O8 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.424 5 | 0.000 3 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 | 0.000 0 |
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